Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

(HR) Nabavka usluga održavanja IT infrastrukture (poslužitelji, računalna oprema, operativni sustavi, periferni uređaji, aktivna i pasivna mrežna oprema)

Izvor: Official Journal of the European Union, 30.12.2014.

Hrvatska-Zagreb: Usluge popravaka, održavanja i srodne usluge za osobna računala, uredsku opremu, telekomunikacije i audiovizualnu opremu

2014/S 250-445000

Poziv na nadmetanje

Usluge

Direktiva 2004/18/EZ

Odjeljak I.: Javni naručitelj

I.1)Naziv, adrese i kontakt(i)

Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju
99122235709
Ulica grada Vukovara 269 d
Služba(e) za kontakt: Služba javne nabave
Na pažnju (osoba za kontakt): Ana Šimić
10000 Zagreb
HRVATSKA
Telefon: +385 16002836
E-pošta: ana.simic@apprrr.hr
Telefaks: +385 16002851

Internetska adresa(e):

Elektronički pristup podacima: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2014%2fS+002-0059436

Daljnje podatke daje: Navedena(e) služba(e) za kontakt

Dokumentacija za nadmetanje i dodatna dokumentacija (uključujući i dokumentaciju za natjecateljski dijalog i dinamički sustav nabave) dostupna je kod: Navedena(e) služba(e) za kontakt

Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje šalju se: Navedena(e) služba(e) za kontakt

I.2)Vrsta javnog naručitelja
Tijelo kojime se upravlja na temelju javnog prava
I.3)Glavna djelatnost
Gospodarstvo i financije
I.4)Nabava u ime drugih javnih naručitelja
Javni naručitelj nabavlja u ime drugih javnih naručitelja: ne

Odjeljak II.: Predmet nabave

II.1)Opis
II.1.1)Naziv predmeta nabave koji je dodijelio javni naručitelj:
Usluga održavanja IT infrastrukture (poslužitelji, računalna oprema, operativni sustavi, periferni uređaji, aktivna i pasivna mrežna oprema).
II.1.2)Vrsta ugovora i mjesto izvođenja radova, isporuke robe ili pružanja usluga
Usluge
Kategorija usluge br. 7: Računalne i srodne usluge
Glavno mjesto ili lokacija radova, isporuke robe ili pružanja usluga: Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju, Zagreb, Ulica grada Vukovara 269d i lokacije Agencije prema popisu lokacija koji je prilog dokumentacije za nadmetanje.

NUTS kod HR

II.1.3)Podaci o ugovoru o javnoj nabavi, okvirnom sporazumu ili dinamičkom sustavu nabave (DSN)
Obavijest uključuje sklapanje okvirnog sporazuma
II.1.4)Podaci o okvirnom sporazumu
Okvirni sporazum s jednim gospodarskim subjektom

Trajanje okvirnog sporazuma

Trajanje u mjesecima: 21

Procijenjena ukupna vrijednost nabave za ukupno razdoblje trajanja okvirnog sporazuma

Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 3 930 000 HRK
II.1.5)Kratak opis ugovora ili nabave(a)
Usluga održavanja IT infrastrukture (poslužitelji, računalna oprema, operativni sustavi, periferni uređaji, aktivna i pasivna mrežna oprema).
II.1.6)Jedinstveni rječnik javne nabave (CPV)

50300000

II.1.7)Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi (GPA)
Ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavi (GPA): ne
II.1.8)Grupe
Ovaj predmet nabave podijeljen je na grupe: ne
II.1.9)Podaci o alternativnim ponudama (varijantama)
Alternativne ponude (varijante) su dopuštene: ne
II.2)Količina ili opseg predmeta nabave
II.2.1)Ukupna količina ili opseg:
Količina i opseg predmeta nabave navedeni su u troškovniku (Prilog III) dokumentacije za nadmetanje.
Procijenjeni troškovi bez PDV-a: 3 930 000 HRK
II.2.2)Podaci o opcijama
Opcije: ne
II.2.3)Podaci o obnavljanjima
Ovaj ugovor će se obnavljati: ne
II.3)Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Trajanje u mjesecima: 21 (od sklapanja ugovora)

Odjeljak III.: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci

III.1)Uvjeti koji se odnose na ugovor
III.1.1)Tražena jamstva :
Jamstvo za ozbiljnost ponude
Ponuditelj je obvezan uz ponudu priložiti izvornu bankarsku garanciju plativu „na prvi poziv“ i „bez prigovora“ u iznosu od 190 000 HRK s važenjem do isteka roka valjanosti ponude, kao jamstvo za ozbiljnost ponude tj. za slučaj odustajanja ponuditelja od svoje ponude u roku njezine valjanosti, dostavljanja neistinitih podataka u smislu članka 67. stavka 1. točke 3. Zakona o javnoj nabavi (NN, broj 90/11, 83/13, 143/13, 13/14 - Odluka USRH), nedostavljanja izvornika ili ovjerenih preslika sukladno članku 95. stavku 4. Zakona o javnoj nabavi (NN, broj 90/11, 83/13, 143/13, 13/14 – Odluka USRH), odbijanja potpisivanja ugovora o javnoj nabavi ili okvirnog sporazuma odnosno nedostavljanja jamstva za uredno ispunjenje ugovora.
Dokaz se dostavlja u izvorniku u zatvorenoj plastičnoj foliji (npr. uložni fascikl) i čini sastavni dio ponude uvezane u cjelinu. Dokaz ne smije biti ni na koji način oštećen (bušenjem, klamanjem i sl.). Plastična folija mora biti s vanjske strane označena radnim brojem stranice na način kao i sve stranice ponude.
Sukladno odredbi članka 77. stavak 4. Zakona o javnoj nabavi (NN, broj 90/11, 83/13, 143/13, 13/14 - Odluka USRH) ponuditelj kao jamstvo za ozbiljnost ponude može dati novčani polog u traženom iznosu.
Ukoliko ponuditelj na ime jamstva za ozbiljnost ponude uplati novčani polog, obvezan je u ponudi dostaviti dokaz o uplati.
Novčani polog uplaćuje se u korist Državnog proračuna Republike Hrvatske sa sljedećim podacima:
IBAN: HR1210010051863000160
Model: HR64
poziv na broj: 9725-45927-OIB
Svrha uplate: polog – javna nabava – Ev.broj
Nakon završetka postupka javne nabave naručitelj će sukladno odredbi članka 77. stavak 6. Zakona o javnoj nabavi (NN, broj 90/11, 83/13, 143/13, 13/14 - Odluka USRH) ponuditeljima vratiti jamstvo za ozbiljnost ponude.
Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora
Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora, u obliku bankarske garancije u visini od 10 % od ukupne vrijednosti ugovora dostavlja samo odabrani ponuditelj u roku 8 dana od dana potpisivanja ugovora o javnoj nabavi.
III.1.2)Glavni uvjeti financiranja i načini plaćanja i/ili uputa na odgovarajuće odredbe koje to reguliraju:
III.1.3)Pravni oblik koji će se poslije odabira zahtijevati od zajednice gospodarskih subjekata:
III.1.4)Ostali posebni uvjeti
Izvršenje ugovora podliježe posebnim uvjetima: ne
III.2)Uvjeti sudjelovanja
III.2.1)Osobna situacija gospodarskih subjekata, uključujući zahtjeve koji se odnose na upis u strukovne ili obrtne registre
Informacije i formalnosti potrebne za ocjenjivanje ispunjenja zahtjeva: Razlozi isključenja ponuditelja
Javni naručitelj obvezan je isključiti ponuditelja iz postupka javne nabave:
ako je gospodarski subjekt ili osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta pravomoćno osuđena za bilo koje od sljedećih kaznenih djela odnosno za odgovarajuća kaznena djela prema propisima države sjedišta gospodarskog subjekta ili države čiji je državljanin osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta:
a) prijevara (članak 236.), prijevara u gospodarskom poslovanju (članak 247.), primanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 252.), davanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 253.), zlouporaba u postupku javne nabave (članak 254.), utaja poreza ili carine (članak 256.), subvencijska prijevara (članak 258.), pranje novca (članak 265.), zlouporaba položaja i ovlasti (članak 291.), nezakonito pogodovanje (članak 292.), primanje mita (članak 293.), davanje mita (članak 294.), trgovanje utjecajem (članak 295.), davanje mita za trgovanje utjecajem (članak 296.), zločinačko udruženje (članak 328.) i počinjenje kaznenog djela u sastavu zločinačkog udruženja (članak 329.) iz Kaznenog zakona;
b) prijevara (članak 224.), pranje novca (članak 279.), prijevara u gospodarskom poslovanju (članak 293.), primanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 294.a), davanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 294.b), udruživanje za počinjenje kaznenih djela (članak 333.), zlouporaba položaja i ovlasti (članak 337.), zlouporaba obavljanja dužnosti državne vlasti (članak 338.), protuzakonito posredovanje (članak 343.), primanje mita (članak 347.) i davanje mita (članak 348.) iz Kaznenog zakona (Narodne novine, br. 110/1997, 27/1998, 50/2000, 129/2000, 51/2001, 111/2003, 190/2003, 105/2004, 84/2005, 71/2006, 110/2007, 152/2008, 57/2011, 77/2011, 143/2012).
Za potrebe utvrđivanja gore navedenih okolnosti gospodarski subjekt u dostavlja izjavu. Izjavu daje osoba po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta. Izjava ne smije biti starija od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave.
Ako nije ispunio obvezu plaćanja dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, osim ako mu je sukladno s posebnim propisima odobrena odgoda plaćanja navedenih obveza.
Kao dokaz u ponudi je potrebno dostaviti:
a) potvrdu Porezne uprave o stanju duga koja ne smije biti starija od 30 dana računajući od dana početka postupka javne nabave, ili
b) važeći jednakovrijedni dokument nadležnog tijela države sjedišta gospodarskog subjekta, ako se ne izdaje potvrda iz točke 1. ovoga stavka, ili
c) izjavu pod prisegom ili odgovarajuću izjavu osobe koja je po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta ispred nadležne sudske ili upravne vlasti ili bilježnika ili nadležnog strukovnog ili trgovinskog tijela u državi sjedišta gospodarskog subjekta ili izjavu s ovjerenim potpisom kod bilježnika, koje ne smiju biti starije od 30 dana računajući od dana početka postupka javne nabave, ako se u državi sjedišta gospodarskog subjekta ne izdaje potvrda iz točke 1. ili jednakovrijedni dokument iz točke 2.
Ostali razlozi isključenja ponuditelja:
ako je nad njime otvoren stečaj, ako je u postupku likvidacije, ako njime upravlja osoba postavljena od strane nadležnog suda, ako je u nagodbi s vjerovnicima, ako je obustavio poslovne djelatnosti ili se nalazi u sličnom postupku prema nacionalnim propisima države sjedišta gospodarskog subjekta
Kao dokaz potrebno je u ponudi dostaviti:
a) izvod iz sudskog, obrtnog ili drugog odgovarajućeg registra države sjedišta gospodarskog subjekta koji ne smije biti stariji od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave ili
b) važeći jednakovrijedni dokument koji je izdalo nadležno sudsko ili upravno tijelo u državi sjedišta gospodarskog subjekta, ako se ne izdaje izvod iz točke 1 ili izvod ne sadrži sve podatke potrebne za utvrđivanje tih okolnosti ili
c) izjavu pod prisegom ili odgovarajuću izjavu osobe koja je po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta ispred nadležne sudske ili upravne vlasti ili bilježnika ili nadležnog strukovnog ili trgovinskog tijela u državi sjedišta gospodarskog subjekta ili izjavu s ovjerenim potpisom kod bilježnika, koje ne smiju biti starije od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave, ako se u državi sjedišta gospodarskog subjekta ne izdaje izvod iz točke 1. ili dokument iz točke 2. ili oni ne sadrže sve podatke potrebne za utvrđivanje tih okolnosti.
Ako su gospodarski subjekt i/ili osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje pravne osobe gospodarskog subjekta u posljednje 2 godine računajući do početka postupka javne nabave učinili težak profesionalni propust koji javni naručitelj može dokazati na bilo koji način.
Težak profesionalni propust je postupanje gospodarskog subjekta u obavljanju njegove profesionalne djelatnosti protivno odgovarajućim propisima, kolektivnim ugovorima, pravilima struke ili sklopljenim ugovorima o javnoj nabavi, a koje je takve prirode da čini tog gospodarskog subjekta neprikladnom i nepouzdanom stranom ugovora o javnoj nabavi ili okvirnog sporazuma koji javni naručitelj namjerava sklopiti. Težak profesionalni propust kod izvršenja ugovora o javnoj nabavi je takvo postupanje gospodarskog subjekta koje ima kao posljedicu značajne i/ili opetovane nedostatke u izvršenju bitnih zahtjeva iz ugovora koji su doveli do njegova prijevremenog raskida, nastanka štete ili drugih sličnih posljedica. Postojanje teškog profesionalnog propusta dokazuje javni naručitelj na temelju objektivne procjene okolnosti svakog pojedinog slučaja.
U slučaju postojanja sumnje u istinitost podataka u priloženim dokumentima ili izjavama gospodarskih subjekata, naručitelj će radi provjere od ponuditelja zatražiti da u primjerenom roku dostavi izvornik ili ovjerenu presliku dokumenta i/ili se obratiti izdavatelju dokumenata i/ili nadležnom tijelu.
Okolnosti iz točke 15. Dokumentacije za nadmetanje se utvrđuju za sve članove zajednice ponuditelja pojedinačno.
Ukoliko gospodarski subjekt namjerava dio ugovora o javnoj nabavi dati u podugovor jednom ili više podizvoditelja, tada je dužan u ponudi dokazati nepostojanje razloga isključenja iz ove točke i za sve podizvoditelje.
Dokaz pravne sposobnosti
Dokaz o upisu u sudski, obrtni ili drugi odgovarajući registar države sjedišta gospodarskog subjekta
Potrebno je dostaviti odgovarajući izvod, a ako se izvod ne izdaje u državi sjedišta gospodarskog subjekta, gospodarski subjekt može dostaviti izjavu s ovjerom potpisa kod nadležnog tijela.
Izvod, drugi važeći jednakovrijedni dokument ili izjava ne smiju biti stariji od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka javne nabave.
U slučaju zajedničke ponude, članovi zajednice ponuditelja obvezni su pojedinačno dokazati postojanje pravne sposobnosti pod točkom 10.1. dokumentacije za nadmetanje.
III.2.2)Ekonomska i financijska sposobnost
III.2.3)Tehnička sposobnost
Informacije i formalnosti potrebne za ocjenjivanje ispunjenja zahtjeva:
Dokaz tehničke i stručne sposobnosti
Popis značajnih ugovora o izvršenju usluga izvršenih u godini u kojoj je započeo postupak javne nabave i tijekom 3 godine koje prethode toj godini, s iznosom i datumom izvršenja usluge te nazivom druge ugovorne strane, naručitelja u smislu ovoga Zakona ili privatnog subjekta. Ako je druga ugovorna strana naručitelj u smislu ovoga Zakona, popis o urednoj isporuci sadrži ili mu se prilaže potvrda izdana ili potpisana od naručitelja. Ako je druga ugovorna strana privatni subjekt, popis kao dokaz o urednoj izvršenoj usluzi sadrži ili mu se prilaže potvrda tog subjekta, a u nedostatku iste, vrijedi izjava gospodarskog subjekta uz dokaz da je potvrda zatražena.
Potvrda o uredno ispunjenim ugovorima obvezno mora sadržavati sljedeće podatke: naziv i sjedište ugovornih strana, predmet ugovora, vrijednost ugovora, vrijeme i mjesto ispunjenja ugovora, navod o urednom ispunjenju tih ugovora.
Ponuditelj treba dokazati da raspolaže osobama koje posjeduju strukovnu sposobnost, stručno znanje i iskustvo potrebno za izvršavanje predmetnih usluga.
Ponuditelj mora dostaviti izjavu (PRILOG IIB.) da raspolaže osobama koje posjeduju strukovnu sposobnost, stručno znanje i iskustvo potrebno za izvršavanje predmetnih usluga s popisom (PRILOG IIA.) tehničkih stručnjaka koji će biti uključeni u izvršenje ugovora te s podacima o stručnim kvalifikacijama. Ponuditelj mora dokazati da će za potrebe izvršenja ugovora raspolagati s navedenim stručnjacima. Uz popis, potrebno je dostaviti ime i prezime stručnjaka, popis certifikata koje posjeduje pojedini stručnjak Jedan stručnjak može raspolagati s više traženih certifikata.
Potrebno je ispuniti traženu Izjavu (Prilog IIB.) ove dokumentacije za nadmetanje. Izjava mora biti potpisana od strane Ponuditelja i potvrđena pečatom.
Ponuditelj mora dokazati da raspolaže stručnjacima s minimalno sljedećim stručnim kvalifikacijama:
— Najmanje 1 certificirani stručnjak osposobljen za održavanje računala proizvođača Hewlett-Packard i 1 certificirani stručnjak osposobljen za održavanje računala proizvođača Asus,
— Najmanje 2 stručnjaka s važećim Microsoft MCITP Enterprise Administrator certifikatom kojim se dokazuje osposobljenost za održavanje i administraciju Microsoft sistemske programske opreme,
— Najmanje 2 stručnjaka s važećim EMC Implementation Engineer – VNX Solutions certifikatom kojim se dokazuje osposobljenost za održavanje EMC VNX 5300 sustava za pohranu podataka,
— Najmanje 2 stručnjaka s važećim certifikatom EMC Implementation Engineer - Clariion Solutions kojim se dokazuje osposobljenost za održavanje EMC Clariion sustava za pohranu podataka na pričuvnoj lokaciji,
— Najmanje 2 stručnjaka sa važećim certifikatom EMC Storage Administrator Storage Area Network (SAN) Specialist kojim se dokazuje osposobljenost za održavanje SAN komunikacijske mreže,
— Najmanje 2 stručnjaka s važećim certifikatom ASE - HP BladeSystem Solutions kojim se dokazuje osposobljenost za održavanje HP plošnih poslužitelja,
— Najmanje 2 stručnjaka s važećim CCIE Routing & Switching certifikatom, kojim se dokazuje osposobljenost za održavanje Cisco aktivne mrežne opreme,
— Najmanje 2 stručnjaka s važećim CCSE - Check Point Certified Security Expert certifikatom kojim se dokazuje osposobljenost za održavanje CheckPoint mrežne opreme,
— Najmanje 2 stručnjaka s važećim Mcafee Technical Professional Network Defense certifikatom kojim se dokazuje osposobljenost za održavanje McAfee mrežne opreme,
— Najmanje 1 stručnjak s važećim CA Service Desk Manager r12.x Professional certifikatom kojim se dokazuje osposobljenost za održavanje CA Service Desk sustava za upravljanje korisničkim zahtjevima,
— Najmanje 2 stručnjaka s važećim certifikatom APC by Schneider Electric ISX-B, kojm se dokazuje osposobljenost za održavanje APC sustava besprekidnog napajanja,
— Najmanje 1 stručnjak s važećim certifikatom Genetec Technical Certification – OTC001/OTC002 - Omnicast kojem se dokazuje osposobljenost za održavanje aplikacije Genetec Omnicast sustava video nadzora,
— Najmanje 1 od MUP-a RH ovlašten zaštitar-tehničar kojim s dokazuje da Ponuditelj raspolaže osobama koje posjeduju adekvatno zakonsko ovlaštenje za obavljanje predmetne djelatnosti.
Navedeni dokazi se traže s obzirom da su za izvršenje predmeta nabave potrebna ekspertna znanja i iskustvo u radu za održavanje predmetne sklopovske i programske opreme. Navedeni broj stručnjaka potreban je zbog opsega usluga koje su predmet nabave, količine opreme, potrebe osiguranja usluge u režimu 24x7 i kritične važnosti za funkcioniranje poslovnih sustava naručitelja.
Ponuditelji moraju dokazati vlastitu stručnu kvalifikaciju za pružanje usluga koje su predmet nabave putem prilaganja potvrda proizvođača opreme o ovlaštenosti za pružanje usluga održavanja na teritoriju Republike Hrvatske. Potvrde mora biti izdana za predmetno nadmetanje, s naznakom broja nadmetanja, zbog osiguranja da će ponuditelj imati podršku proizvođača za cijelo vrijeme trajanja okvirnog sporazuma.
Potrebno je priložiti potvrde o ovlaštenosti za održavanje opreme slijedećih proizvođača:
— Hewelett Packard,
— EMC,
— Cisco,
— McAfee,
— Check Point,
— APC,
— CA,
— Genetec.
Naručitelj traži navedeni dokaz kao potvrdu sposobnosti održavanja predmetne opreme, dostupnosti rezervnih dijelova, eskalaciju tehničkih problema do centra podrške proizvođača opreme i sposobnost osiguranja tražene programske podrške.
Ponuditelj mora priložiti potvrdu o sukladnosti s normom osiguranja kvalitete ISO 27001 izdanom od neovisnog tijela. Iz certifikata treba biti vidljiva sukladnost Ponuditelja s normom za sustav upravljanja informacijskom sigurnošću ISO 27001 minimalno za djelatnost Održavanje i nadogradnja IT sustava.
Naručitelj traži navedeni dokaz kao osiguranje da ponuditelj poduzima i raspolaže potrebnim mjerama opreza za zaštitu osjetljivih informacija, odnosno da raspolaže sa svim prednostima koje navedena norma propisuje, a naručitelju je navedeno bitno zbog zaštite podataka s kojima raspolaže.
Sve dokumente koje javni naručitelj zahtijeva sukladno točki 10. i točki 15. dokumentacije ponuditelji mogu dostaviti u neovjerenoj preslici. Neovjerenom preslikom smatra se i neovjereni ispis elektroničke isprave.
Nakon rangiranja ponuda prema kriteriju za odabir ponude, a prije donošenja odluke o odabiru, javni naručitelj može od najpovoljnijeg ponuditelja s kojim namjerava sklopiti okvirni sporazum, zatražiti dostavu izvornika ili ovjerenih preslika svih onih dokumenata (potvrde, isprave, izvodi, ovlaštenja i sl.) koji su bili traženi, a koje izdaju nadležna tijela. Ako je gospodarski subjekt već u ponudi dostavio određene dokumente u izvorniku ili ovjerenoj preslici, nije ih dužan ponovo dostavljati.
U slučaju da ponuditelj u izvršavanju obveza namjerava koristiti resurse drugog gospodarskog subjekta/angažirati vanjske djelatnike potrebno je kao dokaz dostaviti Ugovor o poslovnoj suradnji/Ugovor o djelu/Izjavu drugog gospodarskog subjekta.
III.2.4)Podaci o rezerviranim ugovorima
III.3)Posebni uvjeti za ugovore o javnim uslugama
III.3.1)Podaci o određenoj profesiji
Izvršenje usluge ograničeno je za određenu profesiju: ne
III.3.2)Osobe odgovorne za izvršenje usluge
Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga: ne

Odjeljak IV.: Postupak

IV.1)Vrsta postupka
IV.1.1)Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV.1.2)Ograničenje broja gospodarskih subjekata kojima će se dostaviti poziv na dostavu ponude, na pregovaranje ili na sudjelovanje u dijalogu
IV.1.3)Smanjivanje broja gospodarskih subjekata tijekom pregovaranja ili dijaloga
IV.2)Kriteriji za odabir ponude
IV.2.1)Kriteriji za odabir ponude
Najniža cijena
IV.2.2)Podaci o elektroničkoj dražbi
Provodi se elektronička dražba: ne
IV.3)Administrativni podaci
IV.3.1)Evidencijski broj koji je dodijelio javni naručitelj:
VV-11/2014
IV.3.2)Ranija objava(e) vezana uz isti ugovor
ne
IV.3.3)Uvjeti za preuzimanje dokumentacije za nadmetanje i dodatne dokumentacije ili opisne dokumentacije
Dokumentacija se naplaćuje: ne
IV.3.4)Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje
2.2.2015 - 12:00
IV.3.5)Datum slanja poziva na dostavu ponuda, na pregovaranje ili na sudjelovanje u dijalogu odabranim natjecateljima
IV.3.6)Jezik(ci) na kojem(ima) ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju biti sastavljeni
hrvatski.
IV.3.7)Rok valjanosti ponude
danima: 90 (od isteka roka za dostavu ponuda)
IV.3.8)Uvjeti za javno otvaranje ponuda
Datum: 2.2.2015 - 12:00

Mjesto:

Ulica grada Vukovara 269d, 10 000 Zagreb.

Odjeljak VI.: Dopunski podaci

VI.1)Podaci o obnavljanjima
Ovaj ugovor će se obnavljati: ne
VI.2)Podaci o fondovima Europske unije
Ugovor je u vezi s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne
VI.3)Dodatni podaci
VI.4)Žalbeni postupak
VI.4.1)Tijelo nadležno za žalbeni postupak

Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
95857869241
Koturaška cesta 43/IV
10000 Zagreb
HRVATSKA
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Internetska adresa: www.dkom.hr
Telefaks: +385 14559933

VI.4.2)Podnošenje žalbe
Detaljnji podaci o roku(ovima) za podnošenje žalbe: U otvorenom postupku javne nabave velike vrijednosti žalba se izjavljuje u roku 10 dana, i to od dana:
1.objave poziva na nadmetanje u odnosu na sadržaj poziva na nadmetanje i dokumentacije za nadmetanje, te dodatne dokumentacije ako postoji;
2.objave izmjene dokumentacije za nadmetanje u odnosu na sadržaj izmjene dokumentacije;
3.otvaranja ponuda u odnosu na propuštanje naručitelja da odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev za objašnjenjem ili izmjenom vezanom za dokumentaciju za nadmetanje te na postupak otvaranja ponuda;
4. primitka odluke o odabiru ili odluke o poništenju u odnosu na postupak pregleda, ocjene i odabira ponuda odnosno razloge poništenja.
VI.4.3)Služba od koje se mogu dobiti podaci o podnošenju žalbe
VI.5)Datum slanja ove objave:
23.12.2014

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: